facebook tracking image

Connecting...

Banner Default Image

Monday Blues ေတြကို ဘယ္လိုေကၽာ္လႊားၾကမလဲ?

Mobile Default Image

20 Jun 11:00 by Yunn Kyi Pyar

Ovwnue0

(Zawgyi Version)

 

ရံုးျပန္တက္ရမယ္႔ တနလၤာေန႔မနက္ေတြဆို ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္ယာကမထခ်င္ၾကတာမ်ိဳး၊  ရံုးပိတ္ရက္ေတြကျမန္လိုက္တာဆိုတာမ်ိဳး၊ ရံုးသြားဖို႔ကိုစိတ္မပါလိုက္တာ ဆိုတဲ႔ Monday Blues ေတြ ႀကံဳဖူးၾကမယ္ထင္ပါတယ္။ ဒီလိုဆိုရင္ ရံုးစေရာက္ေရာက္ခ်င္းမနက္ကေန ညေနရံုးဆင္းတဲ့အခ်ိန္ထိ Energy အျပည့္နဲ႔ ျဖစ္ေနဖို႔ ေအာက္ကအခ်က္ေလးေတြ လုပ္ၾကည္႔ႏိုင္ပါတယ္။

 

- တနဂၤေႏြညမွာ ေစာေစာအိပ္ယာဝင္ပါ။

TGIF/TGIS ေတြၿပီးသြားၿပီးတဲ့ေနာက္ တနဂၤေႏြညမွာေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေစာေစာအိပ္ယာဝင္ပါ။

ေစာေစာထရေပမဲ့ အိပ္ေရးဝဝနဲ႔ ႏွိုးလာရတဲ့အတြက္ ေခါင္းေနာက္တာ ေခါင္းကိုက္တာေတြေၾကညင့္ စိတ္မၾကည္တာကိုပါ ေရွာင္ရွားၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။

 

- တနဂၤေႏြညမွာတည္းက မနက္ဝတ္မယ္႔အဝတ္အစားကို ႀကိဳထုတ္ထားပါ။

မနက္ေရာက္လို႔ မထခ်င္လို႔ အိပ္ယာထဲမွာ အခ်ိန္ဆြဲေနတာနဲ႔ အဝတ္အစားေရြးေနလို႔္ဆိုတာေတြပါင္းၿပီး ရံုးေနာက္က်တယ္တာမ်ိဳး မျဖစ္ရေအာင္ ညဘက္ထဲက ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားပါ။ ေန႔တိုင္းႀကိဳျပင္ထားႏိုင္ရင္ေတာ့ ပိုေကာင္းပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကိုယ့္အႀကိဳက္ဆံုး Outfit ေလးကို တနလၤာေန႔မွာဝတ္သြားတာမ်ိဳးကလည္း ရံုးစသြားတာနဲ႔ စိတ္ကိုတက္ၾကြေစၿပီး Positive Vibe ရေအာင္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။

 

- Positive Mindset ေလးနဲ႔တစ္ေန႔တာကိုစတင္ပါ။

တနလၤာေန႔ကစၿပီး ရက္သတၱပတ္လံုးကို “Attitude of Gratitude” ဆိုတဲ႔ Mindset နဲ႔ျဖတ္သန္းၾကည္႔လိုက္ပါ။ ရံုးကိုလာတဲ႔လမ္းမွာ ကိုယ္အရမ္းၾကိဳက္တဲ႔သီခၽင္းေတြကို နားေထာင္လာတာမၽိဳးက အလုပ္ခြင္ထဲမွာပါ စိတ္ကိုေပၽာ္ရြင္တက္ၾကြေစၿပီး Monday Energy ကိုလည္းတက္လာေစပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္အလုပ္မွာ ကိုယ္စိတ္အားထက္သန္စြာနဲ႔လုပ္ခၽင္တဲ႔အရာေတြ၊ ကိုယ္႔အတြက္ စိတ္ဓာတ္တက္ၾကြေစမယ္႔၊ ေပၽာ္ရႊင္ေစႏုိင္မယ္႔အရာေလးေတြလုပ္ၾကည္႔ရင္း တစ္ေန႔တာကိုျဖတ္သန္းႏိုင္ပါေသးတယ္။

 

- To-Do-List ႀကိဳျပင္ထားပါ။

သုေတသနေတြအရ တနလၤာေန႔ဆိုတာ Energy အျမင့္ဆံုးျဖစ္ေပမယ္႔ Motivation အနိမ့္ဆံုးျဖစ္တတ္ပါတယ္တဲ႔။ ဒါေပမယ္႔ ရံုးစေရာက္ေရာက္ျခင္း ဘယ္နားကဘယ္လိုစလုပ္ရမွန္းမသိေအာင္ အလုပ္ေတြအစီစဥ္တကၽမရွိတာမၽိဳး ျဖစ္တတ္တယ္မလား? အဲ့တာမ်ိဳးေတြမျဖစ္ေအာင္ ေသာၾကာေန႔ထဲက သတိရသေလာက္ Calendar မွာႀကိဳထည့္ထားတာမ်ိဳး၊ Noteထဲမွာ လုပ္ရမွာေတြကို တန္းစီၿပီးေရးထားတာမ်ိဳးေတြနဲ႔ တတ္ႏိုင္သေလာက္ Monday Schedule ကိုညွိထားသင့္ပါတယ္။

 

- ရံုးဆင္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ မုန္႔ဆိုင္သြားစားပါ။

အလုပ္ေတြၿပီးလို႔ ညေနရံုးဆင္းရင္ ဘယ္ဆိုင္မွာဘာသြားစားမယ္ဆိုၿပီး ၾကိဳတင္ Plan ေလးလုပ္ထားၾကည္႔ပါ။ အဓိကကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို motivateလုပ္တာေပါ့ေနာ္။ ရံုးဆင္းရင္ ကိုယ္ႀကိဳက္တာေလး စားရေတာ့မယ္လို႔ေတြးတာနဲ႔တင္ အလုပ္လုပ္ရတာတတ္ႂကြေနမွာပါပဲ။

 

 

(Unicode Version)

 

ရုံးပြန်တက်ရမယ့် တနင်္လာနေ့မနက်တွေဆို တော်တော်နဲ့ အိပ်ယာကမထချင်ကြတာမျိုး၊  ရုံးပိတ်ရက်တွေကမြန်လိုက်တာဆိုတာမျိုး၊ ရုံးသွားဖို့ကိုစိတ်မပါလိုက်တာ ဆိုတဲ့ Monday Blues တွေ ကြုံဖူးကြမယ်ထင်ပါတယ်။ ဒီလိုဆိုရင် ရုံးစရောက်ရောက်ချင်းမနက်ကနေ ညနေရုံးဆင်းတဲ့အချိန်ထိ Energy အပြည့်နဲ့ ဖြစ်နေဖို့ အောက်ကအချက်လေးတွေ လုပ်ကြည့်နိုင်ပါတယ်။

 

- တနင်္ဂနွေညမှာ စောစောအိပ်ယာဝင်ပါ။

TGIF/TGIS တွေပြီးသွားပြီးတဲ့နောက် တနင်္ဂနွေညမှာတော့ တတ်နိုင်သလောက် စောစောအိပ်ယာဝင်ပါ။

စောစောထရပေမဲ့ အိပ်ရေးဝဝနဲ့ နှိုးလာရတဲ့အတွက် ခေါင်းနောက်တာ ခေါင်းကိုက်တာတွေကြေညင့် စိတ်မကြည်တာကိုပါ ရှောင်ရှားပြီးသားဖြစ်ပါတယ်။

 

- တနင်္ဂနွေညမှာတည်းက မနက်ဝတ်မယ့်အဝတ်အစားကို ကြိုထုတ်ထားပါ။

မနက်ရောက်လို့ မထချင်လို့ အိပ်ယာထဲမှာ အချိန်ဆွဲနေတာနဲ့ အဝတ်အစားရွေးနေလို့်ဆိုတာတွေပါင်းပြီး ရုံးနောက်ကျတယ်တာမျိုး မဖြစ်ရအောင် ညဘက်ထဲက ကြိုတင်ပြင်ဆင်ထားပါ။ နေ့တိုင်းကြိုပြင်ထားနိုင်ရင်တော့ ပိုကောင်းပါတယ်။ အထူးသဖြင့် ကိုယ့်အကြိုက်ဆုံး Outfit လေးကို တနင်္လာနေ့မှာဝတ်သွားတာမျိုးကလည်း ရုံးစသွားတာနဲ့ စိတ်ကိုတက်ကြွစေပြီး Positive Vibe ရအောင် အထောက်အကူဖြစ်စေပါတယ်။

 

- Positive Mindset လေးနဲ့တစ်နေ့တာကိုစတင်ပါ။

တနင်္လာနေ့ကစပြီး ရက်သတ္တပတ်လုံးကို “Attitude of Gratitude” ဆိုတဲ့ Mindset နဲ့ဖြတ်သန်းကြည့်လိုက်ပါ။ ရုံးကိုလာတဲ့လမ်းမှာ ကိုယ်အရမ်းကြိုက်တဲ့သီချင်းတွေကို နားထောင်လာတာမျိုးက အလုပ်ခွင်ထဲမှာပါ စိတ်ကိုပျော်ရွင်တက်ကြွစေပြီး Monday Energy ကိုလည်းတက်လာစေပါတယ်။ ဒါ့အပြင်အလုပ်မှာ ကိုယ်စိတ်အားထက်သန်စွာနဲ့လုပ်ချင်တဲ့အရာတွေ၊ ကိုယ့်အတွက် စိတ်ဓာတ်တက်ကြွစေမယ့်၊ ပျော်ရွှင်စေနိုင်မယ့်အရာလေးတွေလုပ်ကြည့်ရင်း တစ်နေ့တာကိုဖြတ်သန်းနိုင်ပါသေးတယ်။

 

- To-Do-List ကြိုပြင်ထားပါ။

သုတေသနတွေအရ တနင်္လာနေ့ဆိုတာ Energy အမြင့်ဆုံးဖြစ်ပေမယ့် Motivation အနိမ့်ဆုံးဖြစ်တတ်ပါတယ်တဲ့။ ဒါပေမယ့် ရုံးစရောက်ရောက်ခြင်း ဘယ်နားကဘယ်လိုစလုပ်ရမှန်းမသိအောင် အလုပ်တွေအစီစဉ်တကျမရှိတာမျိုး ဖြစ်တတ်တယ်မလား? အဲ့တာမျိုးတွေမဖြစ်အောင် သောကြာနေ့ထဲက သတိရသလောက် Calendar မှာကြိုထည့်ထားတာမျိုး၊ Noteထဲမှာ လုပ်ရမှာတွေကို တန်းစီပြီးရေးထားတာမျိုးတွေနဲ့ တတ်နိုင်သလောက် Monday Schedule ကိုညှိထားသင့်ပါတယ်။

 

- ရုံးဆင်းတဲ့ အချိန်မှာ ကိုယ်ကြိုက်တဲ့ မုန့်ဆိုင်သွားစားပါ။

အလုပ်တွေပြီးလို့ ညနေရုံးဆင်းရင် ဘယ်ဆိုင်မှာဘာသွားစားမယ်ဆိုပြီး ကြိုတင် Plan လေးလုပ်ထားကြည့်ပါ။ အဓိကကတော့ ကိုယ့်ကိုယ်ကို motivateလုပ်တာပေါ့နော်။ ရုံးဆင်းရင် ကိုယ်ကြိုက်တာလေး စားရတော့မယ်လို့တွေးတာနဲ့တင် အလုပ်လုပ်ရတာတတ်ကြွနေမှာပါပဲ။